Instaforex The Best Broker

The Best Broker Asia

Tuesday, March 3, 2009

Mama Sakit

Aku baru jer sampai dari Kampung Bahagia Jaya, Teku lepas jenguk mak aku sakit baru keluar dari Hospital Sibu Sabtu lepas. Then emergency leave 2 hari Isnin dan Selasa (today). Kesian kat mak aku semoga dia cepat sembuh. So 2 hari ni Sabun Pencuci run kat acc live aku dengan setting seselamat yg mungkin. So far ada cutloss sebab aku run 24 jam. huhuhu prototaip sungguh. So mulai jam 3 petang tadi aku dah monitor dan tambah baik setting untuk hasil yg sebaik mungkin. Alhamdulillah dapat cover sikit loss. Owh ya indikator hantu siang aku sempat run sekejap tadi kat pair EURUSD dan USDCAD sempatlah TP sikit. Papa nanti akan aku update kat sini dalam post akan datang beberapa jam lagi. Terima kasih kerana sudi mengunjungi blog aku yg tak seberapa ini.

Radio Sarawak Beb